![Kuva](http://users.metropolia.fi/~chriska/R27.jpg)
Ostettu menehtyneen entisöijän lapselta 2012, jolloin pyörä oli 85%:sti koottu. Sain pyörän valmiiksi ja ajokuntoon oikeilla varusteilla/osilla Ismo Vaaran suurella avustuksella vuoden 2013 lopussa. Ei ole “matching numbers”, mutta BMW arkistosta tuli tieto, että molemmat pyörät oli myyty Suomessa Haka-Auto Oy:sta.
Pyörän mukana tulee kaikkien omistajien kauppakirjat ja ensimmäinen rekisteriote 60-luvulta. Trafilta sain alkuperäisen rekisterinumeron UZ-973.
R27:n 1/26/93 aito Bing-kaasutin kiihdytyspumpulla varustettu.
Everbest-bensahana uudella korkilla.
Albert valoumpioon asennettu sivupeilit (Uliksen uusituotanto)
Varustettu uudella Pagusa solo-satulalla. Mukana tulevat alkuperäinen pitkä satula ja Kreikasta ostettu käytetty pikkusatula (breadloaf seat) takatelineeseen asennettavaksi.
Ostaja saa lisäksi paljon pyörään kuuluvia osia/tarvikkeita.
Viimekesän ajojen jälkeen tyhjensin tankin ja puhdistin kaasuttimen. Tällä hetkellä pyörä on talvisäilytyksessä meillä joten helposti nähtävillä/tarkastettavissa. Sijainti on Arabia, Helsinki.
Pyörä on myynnissä tällä viikolla tässä forumissa ja ensiviikolla menee Nettimotoon. Halusin kuitenkin antaa ensin teille mahdollisuutta ostaa sen. Mikäli ostajaa ei ole huhtikuun alkuun mennessä, pyörä lähtee meidän kanssa Brisbaneen. Minun toive olisi, että pyörä jäisi kotiinsa Suomeen.
Hp. 5000€
Christos Karalis
Lisätiedot puhelimitse 044-2757781 tai sähköpostitse “christos.karalis (at) metropolia.fi”
Ensimmäisen koeajoni olette jo nähneet Ismon ilmoituksesta:
1960 BMW R27
The BMW R 27 frame number 374887 was manufactured on December 27th, 1960 and delivered on March 21st, 1961 to the BMW importer Haka-Auto OY in Helsinki (Finland). The bike was equipped with a bench seat.
The engine number 374801 belongs also to a BMW R 27 which was built on December 22nd, 1960 and delivered on February 28th, 1961 to Haka-Auto OY in Helsinki.