Sivu 1/1
Päästöt ja muutokset putkessa
Lähetetty: 31 Tammi 2007 17:59
Kirjoittaja Hra1150
Poistin viime kesänä 1150 GSA:sta vm -03 alkuperäisen pakoputkiston ja laitoin tilalle y-putken ja sliparin.
Tietääkö kukaan, mitkä mahdollisuudet on saada tuollainen laitteisto läpi muutoskatsastuksesta (jossa se kuulemma pitäisi käyttää). Melut tuskin ylittyvät. Miten on päästöt? Kaiketi asiassa palataan vaatimuksiin -03 ja jos ne läpäisee (konttori mittaa?), niin kaikki on OK?
Kokemuksia?
Lähetetty: 31 Tammi 2007 18:21
Kirjoittaja Ismo Vaara
Vastaus löytynee MMAF:n saitilta?
Lähetetty: 31 Tammi 2007 20:15
Kirjoittaja Hra1150
Tuo nyt ei ollut mikään vastaus kysymykseen. Yhtä hyvin voin sitten mennä sinne katsastuskonttorille. Paskaaks tässä.
Lähetetty: 01 Helmi 2007 09:15
Kirjoittaja Ismo Vaara
Ole hyvä vaan! Luuletko, että kukaan pystyy antamaan vastausta, kun et edes kertonut Y-putken tai änkkärin valmistajaa? MMAFin saitilla on varmasti parhaat yleisvastaukset rakentelun ongelmiin.
Ehdotan että tänne laitetaan osio: "Kysy meediolta!"
Lähetetty: 01 Helmi 2007 21:58
Kirjoittaja Hra1150
Oletin, että näitä vaihtoja on joku tehnyt täälläkin, jotkut jopa ne katsastanut. Sellaiselta kyselin kokemusta.
edit: MMAF:n saitilla oli käsitys nähdäkseni (mikäli mitään ymmäsin) pääasiassa se, että näitä muutoksia ei oikeastaan kukaan osaa katsastaa ja hyväksyä, kun ei ole pelejä ja vehkeitä eikä taulukoita. Siksi niitä ei kukaan katsastutakaan. Vaikkas tietenkin pitäisi ainakin uudemmissa fillareissa, jos on koskettu johonkin, mikä vaikuttaa/voi vakuttaa ääneen tahi päästöön.
Eli edelleenkin: onko joku koitanut onneaan?
Omat kilkkeeni siis ovat r1150gsa kov. -02, Laser y-putki lambdalla ja Laserin pro d'or pönttö. Katalysaattorin kanssa tuo pönttö on e-hyväksytty, mutta asennettuna y-putken kanssa se on vain hyvä.