etujarru laahaa
etujarru laahaa
K vaihtumassa R;ään. Vaan missä vika kun etujarru ei palauta, auttaa kun jarruvipua työntää manuaalisesti eteenpäin. Levyt lämpiää, vaarallista ajaa. Pyörä 1100 RT, VM -99. pikaista neuvoa tarvitaan jottei jäädä tielle. Kiitos
-
- Viestit: 13
- Liittynyt: 14 Helmi 2011 18:47
- Moottoripyörän malli: R75/5, R80ST
- Paikkakunta: Lappeenranta(Joutseno)
Re: etujarru laahaa
Itselläni auttoi jarruletkujen vaihto, letkut sisältä vaurioituneet ja jättivät pienen paineen satuloihin. ( BMW R1150R ). Jarrut sai vapautettua hieman ilmausruuvia löysäämällä.
Re: etujarru laahaa
Minulla auttoi kun vaihdoin jarrupääsylinteriin korjaussarjan jossa tuli uusi mäntä ja jousi . Hinta oli jotain 80€ kun tilasin saksasta tai hollannista ,ebayn kautta joskus 2020 syksyllä .
Vian huomasin avattuani muovisen suojakuoren tuon männän edestä jolloin paljastui pieni jarrunesteen vuoto jota ei muuten havainnut.
Jarrukahvan ruuvi oli myöskin liian kireällä ja se aiheutti osaltaan jumitusta jarrukahvaan. (korjaus tuohon jarru asiaan)
Olin huomannut ettei jarruvalokaan sammu vaikka työnsin jarrukahvaa eteenpäin .Siihen löytyi syyksi mikrokytkin joka on siellä jarrusylinterin lähellä.
Se maksoi Kouluelektroniikassa jotain 12€ ja niiden mallissa on kolme johtoa kun taas r1100r alkuperäisessä on vain kaksi joten yhden voi jättää niistä sivuun. Kokeilemalla selviää millä johdoilla jarruvalo toimii ,johdoissa on reilusti ylimääräistä mittaa .Sitten vaan tinaus ja kutistesukka päälle.
Vian huomasin avattuani muovisen suojakuoren tuon männän edestä jolloin paljastui pieni jarrunesteen vuoto jota ei muuten havainnut.
Jarrukahvan ruuvi oli myöskin liian kireällä ja se aiheutti osaltaan jumitusta jarrukahvaan. (korjaus tuohon jarru asiaan)
Olin huomannut ettei jarruvalokaan sammu vaikka työnsin jarrukahvaa eteenpäin .Siihen löytyi syyksi mikrokytkin joka on siellä jarrusylinterin lähellä.
Se maksoi Kouluelektroniikassa jotain 12€ ja niiden mallissa on kolme johtoa kun taas r1100r alkuperäisessä on vain kaksi joten yhden voi jättää niistä sivuun. Kokeilemalla selviää millä johdoilla jarruvalo toimii ,johdoissa on reilusti ylimääräistä mittaa .Sitten vaan tinaus ja kutistesukka päälle.