Keskiseisontatuen koko K 1200 GT 2006
Lähetetty: 24 Huhti 2022 14:34
Ostin käytettynä K 1200 GT:n vm. 2006. Heitin polleasti pyörän keskiseisontatuelle ja totesin että menipä helpolla. Vähän kummalta kyllä näytti. Seuraavana aamuna lähdin töihin ja laitoin pyörän käymään ja hyppäsin kyytiin. Meinasin heilauttaa pyörän pois keskiseisontatuelta. Eihän se heilahtanut mihinkään. Molemmat pyörät melkein kiinni asfaltissa ja keskiseisontatuella tukevasti. Pari kertaa yritin mutta eihän se lähtenyt. Ei auttanut kuin sammuttaa pyörä ja nostaa pyörä pois keskiseisontatuelta. Lähtihän se mutta hiki tuli ja oli pieni pelkokin miten siinä käy. Painaa kuitenkin melkoisesti.
Japsipyörissä olen tottunut, että rivakka heilautus takapyörälle ja siitä pieni rykäisy eteen päin, niin heilahtaa pois keskiseisontatuelta. Tällä sìihen ei ole mitään mahdollisuuksia.
Katselin tuota keskiseisontatukea ja ihan hyvältä se muuten näytti mutta kumman matalalle se jättää pyörän. Ei siitä paljon apua ole jos esimerkiksi rengasta vaihtaa. Eikä sitä viitsi muutenkaan käyttää jos noin vaikeasti lähtee pois päältä.
Ajattelinkin kysyä ihmisiltä, että onko tuo ihan normaalia, että on noin alhaalla renkaat kun on keskiseisontatuella?
Ja jos on, niin onko siihen jotain kikkaa miten saa helpommin pois keskiseisontatuelta?
Mahtaako mulla olla väärän pyörän keskiseisontatuki?
Japsipyörissä olen tottunut, että rivakka heilautus takapyörälle ja siitä pieni rykäisy eteen päin, niin heilahtaa pois keskiseisontatuelta. Tällä sìihen ei ole mitään mahdollisuuksia.
Katselin tuota keskiseisontatukea ja ihan hyvältä se muuten näytti mutta kumman matalalle se jättää pyörän. Ei siitä paljon apua ole jos esimerkiksi rengasta vaihtaa. Eikä sitä viitsi muutenkaan käyttää jos noin vaikeasti lähtee pois päältä.
Ajattelinkin kysyä ihmisiltä, että onko tuo ihan normaalia, että on noin alhaalla renkaat kun on keskiseisontatuella?
Ja jos on, niin onko siihen jotain kikkaa miten saa helpommin pois keskiseisontatuelta?
Mahtaako mulla olla väärän pyörän keskiseisontatuki?