Tota noin...
arvaan oireet: perkeleellinen niskaveto / pyöritys kypärässä, josta eroon pääsemiseksi tekisi mieli korkeampaa lasia. Menikö oikein?
Tuo korkeampi BMW-lasi ei välttämättä auta. Jos olet yhtän pyörinyt LT-foorumilla
http://www.bmwlt.com/ niin huomaat, että lähes kaikki ovat vaihtaneet orkkislasinsa pois esim. CeeBaileyn tarvikelaseihin
http://www.ceebaileys.com/cycle/
Siellä taas on erilaisia vaihtoehtoja ja yksi suosituimmista on malli nimeltä #2 -4 euro cut w/wings. Suomennettuna tuo tarkoittaa, että kyseessä on heidän malli numero 2, jossa lasin ylärauna on nekattu hieman ylöspäin. Tuo -4 tarkoittaa, että kyseessä on 4 tuumaa lyhennetty malli verrattuna BMW:n
korkeaan lasiin. (Tuon lyhennyksen pituuden voi valita itse, 180 senttiselle kuskille -4 on OK jne) Euro cut on suorempi lasin ylärauna kuin Standard cut, jossa leikkaus on pyöreämpi. "With wings " tarkoittaa lasin reunaan tehdyt pienet lisäsiivekkeet, jotka vievät tuulta pois käsivarsilta.
Tilaaminen Kaliforniasta käy kyllä helposti ja justiinsa yksi työkaveri tilasi GT:n lasin perjantaina ja haki sen tullipostista seuraavana keskiviikkona!
Hintaa noille tulee jotakin 250 euron huitteilla rahteineen ja veroineen.
Mulla on itsellä joutilaana #2 -4 standard cut, jota voin lainata kokeilua varten, jotta ei tarvitse ostella sikoja säkeissä. Lasi on Hyvinkäällä ja täältä sen voi noutaa kokeiluun. En valitettavasti sitä lähettele Matkahuolloilla tms. koska mulla ei ole a) sen lähettämiseen sopivaa pahvilaatikkoa tai b) aikaa metsästää semmoista, mutta tästä sellaiseen saa koejaoon, jos kiinnostaa. Voin kyllä myydäkin lasin, mutta siinä on pieni särö, joka ei haittaa käyttöä eikä enää leviä, mutta on tietysti kosmeettinen haitta lähietäisyydeltä.
Jos kiinnostaa, voit vaikka lähestyä kännykällä 0400-483346
t. pozo