Sivu 1/1

Ostetaan ohjaustangon korotuspalat R1100RS

Lähetetty: 08 Touko 2026 11:07
Kirjoittaja BMW Oilhead 2000
Ostetaan R1100RS ohjaustangon korotuspalat. Ilmeisesti samat kuin aikakauden R1150RS ja K1200RS mallissa.
Kari p. o4o 485 4o40

Re: Ostetaan ohjaustangon korotuspalat R1100RS

Lähetetty: 29 Touko 2026 12:18
Kirjoittaja seiteviis
Käykö normaalit 22 mm tangolle tarkoitetut korotuspalat?

Re: Ostetaan ohjaustangon korotuspalat R1100RS

Lähetetty: 01 Kesä 2026 15:27
Kirjoittaja BMW Oilhead 2000
Vaatii sellaisen ovaalinmalliset lätkät, joiden ylapinnalla on "rypytys". Sillä ohjaustanko siirtyy 2-5cm taaksepäin ja n. 2cm ylöspäin. Nostaa ajoasentoa pystympään. Tässä mallissa ei ole perinteistä ohjaustankoa vaan säädettävät "clip onit". Täytynee yrittää löytää uudet?