Achtung!
Taas olisi tarjolla parhautta:
Otsikon mukainen, vähän käytetty, mutta uudenveroinen tankkilaukku (Stormissa 199,00 €) UUDELLA Bemarin sovitteella Tankring Kit 516005-0. (49,90 €)
Sovitin yhdistelmää 2011 Adve-Gessuun MUTTA laukku tulee niin ylös, ettei tämmönen hukkapätkä (joskus ollut 176 cm) näe mittaristosta muuta kuin nopeusmittarin yläosan.
Tuo sovite käy siis moneen Biimeriin S/R/M malleihin. Foto listasta haluttaessa. Kuten myös laukusta ja nykyisestä asennuksesta.
TAI vaihtoehtoisesti laukku enempi "yleismallisella" kiinnikkeellä, joka minulle myyneen henkilö mukaan on Honda CBR xx:stä (?). Tämä siis sellainen kiinnike, joka ei "uppoa" tankinreikään.
Vielä ehtii Juhannusreissulle edulliseen 115,00 € hintaan + rahti.
t. Mikkelin Matti
alias Matti Salmela o4o 746 o87o
MYYTY! Tankkilaukku Hepco & Becker Street Tourer L
Alueen säännöt
Kun kaupat on tehty, muuta ensimmäiseksi jättämäsi viestin otsikkoon maininta asiasta (esim. MYYTY)
Yli kaksi vuotta vanhat Osto- ja myynti-ilmoitukset poistetaan systeemistä (siivous käynnissä...).
Kun kaupat on tehty, muuta ensimmäiseksi jättämäsi viestin otsikkoon maininta asiasta (esim. MYYTY)
Yli kaksi vuotta vanhat Osto- ja myynti-ilmoitukset poistetaan systeemistä (siivous käynnissä...).
Re: MYYTY! Tankkilaukku Hepco & Becker Street Tourer L
Duodaa, ehkä meillä on hiukan eri käsitykset uudenveroisesta, mutta olisi ollut ihan reilua mainita vähintään nuo puutteet:
- sadesuoja, vaikka se onkin kiinteä osa uutta laukkua
- tankkilukituksen vapautusnauha, vaikka se nyt vähintäänkin tulee uudessa laukussa aina mukana
- olkahihna, joka toki on helposti irtoava ja siten katoavaa tavaraa
Ja kyllä nyt rehellisyyden nimissä olisi voinut mainita myös että tuo karttataskukin on jo jokusen aikaa aurinkoa nähnyt, sen verran UV-haalistunut jo sekin on. Eli ei tämä kauppa nyt ihan kaikkien taiteen sääntöjen mukaan nyt kyllä mennyt, vaan otanpahan opikseni ensikerralla.
Niin että sellaisia "Bemaristeja" tälläkin forumilla
BMW R 1200 ST -05
Re: MYYTY! Tankkilaukku Hepco & Becker Street Tourer L
Moi!
- sadesuojasta en tiennyt että semmoinen kuuluis olla
- enkä siitä remmistä - sitä ei tullut mukana
Voin toki palauttaa hinnasta yhdessä sovittavan summan - ei oo petostarkoitusta -ei!!!
- sadesuojasta en tiennyt että semmoinen kuuluis olla
- enkä siitä remmistä - sitä ei tullut mukana
Voin toki palauttaa hinnasta yhdessä sovittavan summan - ei oo petostarkoitusta -ei!!!