R1150 etummainen pönttö - katti vai ei?
Lähetetty: 18 Kesä 2026 10:09
Achtung!
Onko kyseinen pönttö siis katti vai pelkkä äänenvaimennin - romuna pyörii nurkissa ja mietin, jotta jos katti niin sehän on selvää rahaa?
Edit: Katiksi eppäilen kun siinä oli Lambda kiinni?
Onko kyseinen pönttö siis katti vai pelkkä äänenvaimennin - romuna pyörii nurkissa ja mietin, jotta jos katti niin sehän on selvää rahaa?
Edit: Katiksi eppäilen kun siinä oli Lambda kiinni?