BmwR1100R (v.2000)sähköongelmia (lisäsin tämän myös tänne)
Lähetetty: 21 Kesä 2026 09:38
10 000km ajettu pyöräni teki tempun. Ajoin 200km, pysähdyin Porvooseen ja kun lähteä yritin, niin häivähdys virrasta. (Ei mitään muuta).
Ei ollut virtoja päällä ja akkukin syksyllä 2025 ostettu.
Työntämällä käyntiin ja pystyin ajamaan helposti kotiin Hyvinkäälle. Kun sammutin ei taaskaan välähdystäkään virrasta. Latasin Ctek laturilla yön ja aamulla koitin taasen. Virrat kävi nopeasti päällä ja sitten ei mitään.
Bensapumpun kuulin surahtavan.
Eli antaa jostain maihin /rele jumissako? Vai lieneekö akku (vaikka onkin liki uusi EXIDE. Niinkuin pitääkin).
Kaikki sulakkeet ehjiä.
Miten pääsisin asiassa eteenpäin?
Ei ollut virtoja päällä ja akkukin syksyllä 2025 ostettu.
Työntämällä käyntiin ja pystyin ajamaan helposti kotiin Hyvinkäälle. Kun sammutin ei taaskaan välähdystäkään virrasta. Latasin Ctek laturilla yön ja aamulla koitin taasen. Virrat kävi nopeasti päällä ja sitten ei mitään.
Bensapumpun kuulin surahtavan.
Eli antaa jostain maihin /rele jumissako? Vai lieneekö akku (vaikka onkin liki uusi EXIDE. Niinkuin pitääkin).
Kaikki sulakkeet ehjiä.
Miten pääsisin asiassa eteenpäin?