K1200LT 2002
Lähetetty: 23 Kesä 2026 15:16
Kokeillaan kerran vielä täällä myydä, ei kumminkaan mitään pakko myyntiä laitteelle ole. Olosuhteiden takia ei varmaan pariin vuoteen mahkoja tehdä pitkää reissua joten tässä olis jollekkin hyvä ja huollettu peli, vaihdossa kävis vähän kevyempi laite.
Eli BMW K1200LT 2002 ajettu 126tkm siisti huollettu hyvillä renkailla, valmis peli loppu kesän reissuihin (ei tarvitse heti alkaa huoltamaan) Kaikki toimii (paitsi radion poistin kun sateella alkoi rätisemään) ABS, vakkari ym, ei ole mitään kikailuja tehty. Löytyy vakionopeussäädin, penkin lämmittimet, kahvan lämmittimet,sähkösäätöinen pleksi, abs jarrut.
Parin vuoden sisään korjattu/päivitetty uusi kytkin, laturin vaimennus kumit, teräspunos letkut, kaasuvaijerit päivitetty,ym.
Vaihdossa käy max saman hintainen GT/RT/GS, ym.
HP; 3400,-
Pyörä löytyy Hyvinkäältä
o4o2543622
Täältä löytyy paremmat tiedot ja kuvat.
https://www.nettimoto.com/bmw/k/3397559
Eli BMW K1200LT 2002 ajettu 126tkm siisti huollettu hyvillä renkailla, valmis peli loppu kesän reissuihin (ei tarvitse heti alkaa huoltamaan) Kaikki toimii (paitsi radion poistin kun sateella alkoi rätisemään) ABS, vakkari ym, ei ole mitään kikailuja tehty. Löytyy vakionopeussäädin, penkin lämmittimet, kahvan lämmittimet,sähkösäätöinen pleksi, abs jarrut.
Parin vuoden sisään korjattu/päivitetty uusi kytkin, laturin vaimennus kumit, teräspunos letkut, kaasuvaijerit päivitetty,ym.
Vaihdossa käy max saman hintainen GT/RT/GS, ym.
HP; 3400,-
Pyörä löytyy Hyvinkäältä
o4o2543622
Täältä löytyy paremmat tiedot ja kuvat.
https://www.nettimoto.com/bmw/k/3397559