Sivu 1/1

Huono alku, rasvat kintuille

Lähetetty: 03 Elo 2007 12:19
Kirjoittaja raisio.offroad
Ostin ekan Motorradi Bemarini. R 1200 S se on tyypiltään. Oli kiva lähteä uudella ajamattomalla liikkeen pihasta, mutta melkein harmitti, kun piti saman tien kurvata takaisin.

Oli aika pluikasta kaartaa oikealle, kun peräöljyt oli pitkin vanteita ja renkaan kylkiä.

Ainaskin perän stefa meni het uutuuttaan vaihtoon. Ilmeisesti maanantai päivänä kasattu konepyörä. Sinänsä naurattaa, että aiemmat kaudet olen ajellut Triumph merkkisellä ja niissä pysyi ns. sopat sisässä... :oops:

Nyt mennään

Lähetetty: 07 Elo 2007 22:01
Kirjoittaja raisio.offroad
Tänään sain konepyörän uudemman kerran ajoon. Stefa oli huonosti asennettu tehtaalla. Nyt pysyy mehut sisällä, toivottavasti pitkään.

Aikast makiaa on kyyti. Ei kiemurtele heitoissa kesken kaarteen. En nyt ylistä, mutta oli vaan helppoa tommonen "performance kruisailu" tällä häkkyrällä. Ei Trumppakaan huono ollut. Öhlinssi on tehnyt tähän aika osuvan alusta paketin. Enää ei muista olleskaan noita muutamia piinapäiviä ilman motskaria. Onneks oli Jyskälä viikonloppu, niin oli muutakin ajateltavaa.

Todellinen syy

Lähetetty: 10 Elo 2007 23:24
Kirjoittaja raisio.offroad
Ei kuulemma ollenkaan ainutkertainen tapahtuma.

Liikaa öljyä perässä. Pieni tila, ja lämmetessä paine nousee, eli jostain se öljy sitten pyrkii ulos. Pullauttaa stefan ja täts it.

Lähetetty: 12 Elo 2007 14:14
Kirjoittaja Ismo Vaara
Umpiperät, kuivat kardaanit... Laakeripronssit rasvanippoineen korvataan nylon-holkeilla. Kehitystä?