Sivulaukut

R-sarjan pyörät
Ipodtomppa
Viestit: 9
Liittynyt: 16 Tammi 2007 14:31
Moottoripyörän malli: R1200RT

Sivulaukut

Viesti Kirjoittaja Ipodtomppa »

Miten teillä muilla ? Toimivatko teillä sivulaukkojen lukot moitteettomasti - mulla ei ( RT 1200 ). Lukon nuppi ei millään tahdo avata kannen kahvaa josta kansi avataan - ei vaan tahdo "pompahtaa ylös" . Onko tämä vain minun sivulaukuissa vai onko tämä "ominaisuus" sivulaukkujen lukoille ? Meneeköhän takuun piikkiin jos korjauttaa ? Tietoviisaat antakaa neuvoja. Lukot on kyllä öljytty, onko muuta tehtävissä ? Taitaa sadepuku ja muut tavarat homehtua pystyyn
hessu
Viestit: 32
Liittynyt: 02 Maalis 2006 21:32
Moottoripyörän malli: R1250RT
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja hessu »

Itse olen samaan törmännyt jokusia kertoja ja oireen takana on useinmiten kannen väliin jäänyt ylimääräinen vekki vaikkapa sadepuvusta. Toinen vaihtoehto on, että laukku on 'sullottu täyteen'. Avaamista voi koettaa helpottaa painamalla kantta kiinni samalla kun painat avausnamiskaa. Pitäisi toimia.

-hessu-
Vaari
Viestit: 3
Liittynyt: 11 Heinä 2007 16:12

Viesti Kirjoittaja Vaari »

Mulla meni R 1200 RT:n toinen laukku jumiin niin, että sitä ei tahtonut saada lukittumaan kahvasta painamalla paikalleen laitettaessa. Piti painaa kahvasta oikein tosissaan ja rusahtaen se asettui paikalleen. Toinen taas toimi moitteettomasti. Ongelmalaukussa vain laukun kansi on nyt entinen, muut osat (musta) vaihdettiin takuuseen.
Vastaa Viestiin