Sivu 1/1
Siebenrock Power kit
Lähetetty: 24 Loka 2007 20:46
Kirjoittaja pariktim
Onko kenelläkään kokemusta Siebenrockin Power kitistä jolla 800 :n bokserin tilavuus nostetaan 1000:een sylinterit ja männät vaihtamalla. Alkuperäiset sylinterikannet käyvät sellaisenaan.
Menetetäänkö tällaisella virityksellä alkuperäisen koneen luotettavuus ?
Pettääkö kytkin tai vaihteisto? Pitääkö kaasuttimille tehdä jotain ? Kelpaako 95 E ? Vai onko viisaampaa jättää laiska mutta luotettava R80 alkuperäiseen kuntoon ja etsiä parempaa suorituskykyä vaihtamalla uudempaan kalustoon?
Lähetetty: 24 Loka 2007 21:56
Kirjoittaja ilmari
Ismo V. osaa parhaiten kertoa tuosta tuuninki kitistä. Itsellä kokemusta sen verran, että 95 käy, luotettavuus sama kuin 800:lla. Kytkin luisti, kun oikein vedätti viitosella joten vaihdoin tonnisen jousilautasen (vai onko se lautasjousi?).
Jos haluat luotettavuutta ja suorituskykyä edulliseen hintaan niin osta japsinelari.
Lähetetty: 25 Loka 2007 11:52
Kirjoittaja Ismo Vaara
Olen myynyt ko. satsia vajaa kymmenkunta ja omassani on yksi. Pelkkää kehua ja ylistystä on kuulunut. Satsi on testattu USEASSA lehdessä, jopa BMW:n omassa - pelkkää kehua. 150g kevyemmät männät rasittavat laakereita vähemmän kuin alkuperäiset. TOIMII, KESTÄÄ ja KULKEE!!
Tuota Ilmarin viimeistä lausetta minä en allekirjoita. Aprillipäiväkin on jo mennyt!
Satsin hinta Suomessa
Lähetetty: 25 Loka 2007 13:15
Kirjoittaja pariktim
Kiitos vastauksista. Ismo, mikä on satsin hinta suomessa ? Tuleeko työntötankojen suojaputket mukaan ?
Japsinelariin en vaihda, mielummin tingin vauhdista. Tuo uusi F800ST kyllä kiinnostaisi.
Lähetetty: 25 Loka 2007 17:26
Kirjoittaja Ismo Vaara
Pelkkää satsi on ilman suojaputkia ja tiivisteitä. Suojaputket voi irroittaa entisistä, ostaa uudet tai käytetyt.
Satsin hinta on mulla 720€, ellei hinnat jälleenmyyjille ole juuri nyt muuttuneet.
Laita tilaus vaikka sähköpostilla lisättynä henkilötiedoillasi. Olen juuri tilaamassa kamaa Siebenrockilta, joten tulisi samalla...
Lähetetty: 14 Marras 2007 20:03
Kirjoittaja Marko Hemmilä
Siebenrock Power kit
Lähetetty: 16 Marras 2007 21:05
Kirjoittaja pariktim
Nyt on Power kit tilauksessa Siebenrockilta Saksasta. Hinta jää jonkin verran halvemmaksi kuin kotosuomesta hankittuna.
Lähetetty: 21 Marras 2007 19:52
Kirjoittaja Ismo Vaara
Harmin paikka, että provikat dealereille on Siebenrockilla niin huonot! Ei pysty myymään yhtään halvemmalla.
Tänään tuli tiedote, että yli 5000 kpl:tta on myyty ko. satsia! Ehkä jokin todiste laadusta?
Mutta nyt teen joululahjalupauksen! Tilaan Siebenrockilta itselleni yhden 1070cc virityskitin ja jos joku toinen on samanlaisesta kiinnostunut, lupaan myydä yhden samaan hintaan mikä on Saksassa tiskiltä ostettuna. Sitova tilaus, maksu tavaran saavuttua Suomeen. Kiinnostaako?
80 Saksalaista työhevosta laukkaa 92Nm väännöllä. Parasta on kuitenkin vääntökäyrän muoto!
Kitti sopii kaikkiin -81 ja uudempiin 800-1000cc 2v. boxereihin ilman koneistuksia tai muutoksia.
Mutta tsiigatkaa itse:
www.siebenrock.com
Lähetetty: 21 Marras 2007 20:03
Kirjoittaja Ismo Vaara
Tuolla oli mainittu Jean Moxhetin GS-saitti. Kaveri oli viimekesänä kylässä meillä! Viimeksi treffattiin Mannheimin Motoramassa muutama viikko sitten. Hemmo on Belgiasta ja asuu samassa naapurustossa Gaston Rahierin ja Eddie Lejeunen kanssa! Ajaa tietysti HPN-BMW GS:llä. Verraton kaveri!
http://micapeak.com/bmw/gs/
Lähetetty: 21 Marras 2007 23:23
Kirjoittaja ilmari
Eikö G.Rahier kasva horsmaa? Ja kuka on Eddie Lejeune?
Siebenrokilla tuo öljynlauhduttimen termostaatti tavallaan kiinnostais mutta 210 egua tuntuu aika suolaiselta.
T.I?
Lähetetty: 22 Marras 2007 00:25
Kirjoittaja Ismo Vaara
Joo, kasvaa, siitä puhuttiin myös. Jaa, että kukako on Eddie(Eddy) Lejeune? Montako kertaa pitää voittaa MM, ennenkuin jää ihmisten mieliin? Oliks tää nyt jotain 7 vai 9 kertainen?
210€ on tietysti paljon rahaa, enkä lupaa muuta hyllyhinnalla, kuin tuon 1070cc kitin.
Lähetetty: 22 Marras 2007 01:04
Kirjoittaja ilmari
No nyt selvis että onkin trial-miehiä. Kun googlettaa tolla Eddie nimellä niin tulee vastaan joku hanuristi, edesmennyt sekin. Ja niinhän se on, että tommoset trialit ja endurot saa palstatilaa tulitikkuaskin verran perinteisissä sanomalehdissä. Jos ei seuraa aktiivisesti oikeita moottoriurheilulehtiä niin tuskin tietää kuka on E.Lejeune. Tai Samuli Aro.