Myydään kokoneisena tai osina. Kiertokangen alapään laakeri on sökö.
Kansi, pytty ja mäntä on ensiluokkaiset, männänrenkaat ovat uudet. Pytty on koneistettu -0,1mm lyhemmäksi ja kansi -0,6mm matalammaksi. Katukäytössä(luulen että muutenkin) pitää olla normaalia paksumpi tiiviste pytyn alla. Itse ajoin +0,4 tiivisteellä ja hyvin pelitti ihan 95E bensallakin! No, gessussa on nakutuksen tunnistin, joten varmasti siirsi sytkkää myöhäisemmäksi. Olisi varmaan pitänyt kokeilla kisabensalla...
HUOM. Kiertokangen laakeri EI ole mennyt rikki em. yläpäällä, vaan olen ostanut risan vakiokoneen varaosiksi.
Tietoa lisää numerosta: 040 5524515
F650 GS moottori(1-syl.)
Alueen säännöt
Osto- ja myynti-ilmoituksia ei poisteta systeemistä. Kun kaupat on tehty, muuta ensimmäiseksi jättämäsi viestin otsikkoon maininta asiasta (esim. MYYTY)
Osto- ja myynti-ilmoituksia ei poisteta systeemistä. Kun kaupat on tehty, muuta ensimmäiseksi jättämäsi viestin otsikkoon maininta asiasta (esim. MYYTY)
- Ismo Vaara
- Viestit: 2063
- Liittynyt: 20 Helmi 2006 11:16
- Paikkakunta: Mäntsälä
- Viesti:
F650 GS moottori(1-syl.)
http://www.boxer-osat.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-