Tein lyhyen lenkin, 12 km. Tämä siksi, että kytkimen työsylinterin irrotettuani näkisin mahdollisimman selvästi, mistä nestevuoto on tullut. Kovin selvää tuo ei ollut kuitenkaan. Mutta ehkä enemmän näytti stefa märältä kuin sylinteri. Sanoisin, että tippa tai pari oli vuotoa tullut.
Kuivailin jälleen paikat ja kiinnitin kytkimen työsylinterin takaisin. Sitten pumppailin kytkimellä pitkään ja irrotin taas sylinterin. Kuivaa oli. Tästä päättelisin, että stefa siinä ainakin ensisijaisesti vuotaa.
Totesin työntötangon öljyhuovan ihan öljyiseksi. Eli kyllä se nyt kuitenkin siirtää öljyä sitä tankoa pitkin kohti kytkintä, vaikka ensin olin toista mieltä. Ja jippii, kytkin on juuri vaihdettu... olisivatpa pajalla tajunneet vaihtaa samalla myös kytkimen työsylinterin ja sen alla olevan stefan. Niitä kun en erikseen tiennyt pyytää, muita stefoja kyllä.
Mitäs asiasta jotakin tietävät sanoo, onko tuo stefa vaihdettavissa pyörää enemmälti purkamatta? Siihenhän pääsee käsiksi mielestäni kohtuullisen hyvin, kuten ketjun avausviestin kuvasta voi päätellä.
Entä uskaltaako tällä nyt minkä verran ajaa, ettei tulisi lisävahinkoja? Työntötangon öljyhuovan pesin liuottimella ensiavuksi, ainakin muutama öljytippa jää siihen.
Ilmeisesti tässä kuvassa numero 2 on puheena oleva stefa:
Ja tätä akselia (drive shaft, nro 1) se tiivistää ja tämän läpi kytkimen työntötanko kulkee, jos olen oikein ymmärtänyt:
![Kuva](http://www.realoem.com/bmw/diagrams/w/e/217.png)