74,89 hv ja 98,72nm renkaalta.
hyvä vai huono, kuka sen tietää.
Muutoksina GS mallin imutorvet ja ohjelma palikka poissa paikoiltaan.
Paperisuodatin ja ilman otto ihan vakio.
Pakoputki vakio, kun ei saanut aikaiseksi sillekkään mitään tehdä
Seokset koko kierroslukualueen läpi af 12-13, voisi kenties olla laihemmallakin.
Vaan välttää tuo ja jos sitä ensitalvena taas jotain keksisi
1100 Rt:n tehot mitattu.
1100 Rt:n tehot mitattu.
Subaru.
Citroen.
Zetor 7211.
F250 cart.
Vain vessassa on pytyt pystyssä...
Citroen.
Zetor 7211.
F250 cart.
Vain vessassa on pytyt pystyssä...
- Pekkavee
- Viestit: 1252
- Liittynyt: 02 Kesä 2006 17:45
- Moottoripyörän malli: BMW R1100GS
- Paikkakunta: Vantaa
Re: 1100 Rt:n tehot mitattu.
Kai se vaan pitää siinä ajaessa tuntea itse onko se hyvä vai huono.AJS kirjoitti:74,89 hv ja 98,72nm renkaalta.
hyvä vai huono, kuka sen tietää.
Ja riittääkö se itselle.
Pekka
Re: 1100 Rt:n tehot mitattu.
Joo riittää toki, jos ei riitä niin ostaa erilaisen mopottimen
Ihmismieli on vaan outo kun aina hinkuaa jotain pikku parannusta.
Aina on perille kerinnyt kun on lähtenyt tarpeeksi aikaisin liikenteeseen.
Ihmismieli on vaan outo kun aina hinkuaa jotain pikku parannusta.
Aina on perille kerinnyt kun on lähtenyt tarpeeksi aikaisin liikenteeseen.
Subaru.
Citroen.
Zetor 7211.
F250 cart.
Vain vessassa on pytyt pystyssä...
Citroen.
Zetor 7211.
F250 cart.
Vain vessassa on pytyt pystyssä...