K 1300 GT, minkälaisia kokemuksia,ongelmia
K 1300 GT, minkälaisia kokemuksia,ongelmia
Hei
Hankin kk sitten 2009 mallisen 1300GT:n. Forumilla aika vähän juttua pyörästä joten kyselenkin omistajilta oletteko olleet tyytyväisiä ja mitä mahdollisia ongelmia on esiintynyt.
Hankin kk sitten 2009 mallisen 1300GT:n. Forumilla aika vähän juttua pyörästä joten kyselenkin omistajilta oletteko olleet tyytyväisiä ja mitä mahdollisia ongelmia on esiintynyt.
Re: K 1300 GT, minkälaisia kokemuksia,ongelmia
Ainut ongelma minulla oli se joka 1600sessakin on, että polven kulmaa pitäisi saada muuttaa radikaalimmin.
Pyörä hyvä, kaksin ja yksin, muuta en oikein muista.
Pyörä hyvä, kaksin ja yksin, muuta en oikein muista.
Re: K 1300 GT, minkälaisia kokemuksia,ongelmia
09 K1300GT ja kahvalämppärit ei toimi.
Mistä vois vikaa lähtee ensihätään hakemaan?
Mistä vois vikaa lähtee ensihätään hakemaan?
Re: K 1300 GT, minkälaisia kokemuksia,ongelmia
Matti, polvikulmaan löytyy apu:
http://www.suburban-machinery.com/K1600GTL.html
"Shift lever linkage rod extender" jutskaa ei tarvi. Mulla tuli lonkat kipeiksi, mutta jalkatappien alentamiselle pääsi vaivasta.
http://www.suburban-machinery.com/K1600GTL.html
"Shift lever linkage rod extender" jutskaa ei tarvi. Mulla tuli lonkat kipeiksi, mutta jalkatappien alentamiselle pääsi vaivasta.
Re: K 1300 GT, minkälaisia kokemuksia,ongelmia
Tätäkö ei nyt sitte muilla ole ollut...laadukas säkä mulla...hanhi kirjoitti:09 K1300GT ja kahvalämppärit ei toimi.
Mistä vois vikaa lähtee ensihätään hakemaan?
Re: K 1300 GT, minkälaisia kokemuksia,ongelmia
Tähän ongelmaan ratkaisu löytyi rikkinäisestä kytkimestä...EMC Oulusta vaihtoi "tehdastakuuna" uuden kytkimen 09 mallin ajokkiin.hanhi kirjoitti:09 K1300GT ja kahvalämppärit ei toimi.
Mistä vois vikaa lähtee ensihätään hakemaan?
Re: K 1300 GT, minkälaisia kokemuksia,ongelmia
Olipa yllättävä vika. Kukaan ei vielä ole kuullut sähkökatkaisijoiden vioista Bemareissahanhi kirjoitti:Tähän ongelmaan ratkaisu löytyi rikkinäisestä kytkimestä...EMC Oulusta vaihtoi "tehdastakuuna" uuden kytkimen 09 mallin ajokkiin.hanhi kirjoitti:09 K1300GT ja kahvalämppärit ei toimi.
Mistä vois vikaa lähtee ensihätään hakemaan?
Re: K 1300 GT, minkälaisia kokemuksia,ongelmia
Mulla vaihtoivat aikoinaan -09:in 1300 gt:n molemmat kytkinpaketit kahvoihin maahantuojan piikkiin, kun ei toiminut plexin säätö, eikä ottanut vakkaria päälle.
Oli kuullema yleinen vika.
Muutoin kyllä ihan kestävä pyörä. Ykkös vaihteen kun laittoi päälle kolahdus oli kyllä kuin olis lyönyt lekalla moottorin kylkeen, ei kuulema saanut tyhjäkäyntiä pienemmälle.
Oli kuullema yleinen vika.
Muutoin kyllä ihan kestävä pyörä. Ykkös vaihteen kun laittoi päälle kolahdus oli kyllä kuin olis lyönyt lekalla moottorin kylkeen, ei kuulema saanut tyhjäkäyntiä pienemmälle.
Re: K 1300 GT, minkälaisia kokemuksia,ongelmia
n.44tkm ajettu 1300 GT syö/juo öljyä max->min välin 2500km matkalla.Kenellään vastaavaa? ja jos ollu nii mikä ollu diagnoosi?
Paljonko perän stefa pitäis kestää normi ajossa kilsoja?
T:Harri
Paljonko perän stefa pitäis kestää normi ajossa kilsoja?
T:Harri
Re: K 1300 GT, minkälaisia kokemuksia,ongelmia
Minulla on 24 000 ajettu -09 gt. Ostin 2013 sen 900 km ajettuna.
moottori söi öljyä alkuun tuon saman määrän kun mainitsit.
Olen nyt ajanut reippaalla kaasulla 23 500 km ja öljyn kulutus on reilusti vähentynyt. 2 dl 10 000 km.
reipas kaasu tarkoittaa määrä ajoin pitkiä aikoja yli 6000 rpm kierroksia, eli nelosella ja vitosella suomessa.
terveisin mika
moottori söi öljyä alkuun tuon saman määrän kun mainitsit.
Olen nyt ajanut reippaalla kaasulla 23 500 km ja öljyn kulutus on reilusti vähentynyt. 2 dl 10 000 km.
reipas kaasu tarkoittaa määrä ajoin pitkiä aikoja yli 6000 rpm kierroksia, eli nelosella ja vitosella suomessa.
terveisin mika
Re: K 1300 GT, minkälaisia kokemuksia,ongelmia
Mroo.Satalvis kirjoitti:Minulla on 24 000 ajettu -09 gt. Ostin 2013 sen 900 km ajettuna.
moottori söi öljyä alkuun tuon saman määrän kun mainitsit.
Olen nyt ajanut reippaalla kaasulla 23 500 km ja öljyn kulutus on reilusti vähentynyt. 2 dl 10 000 km.
reipas kaasu tarkoittaa määrä ajoin pitkiä aikoja yli 6000 rpm kierroksia, eli nelosella ja vitosella suomessa.
terveisin mika
Mitä öljyä käytät?
T:Harri