R 100gs
R 100gs
Moi. Mistähän se voisi johtua, kun kierrokset eivät putoa kaasua löysätessä. Tekee sen epäsäännöllisesti. Minun mielestä kaasuvaijerit toimivat normaalisti. Ja läpät. Sitten kun vauhti pudonnut ja voi pudottaa kierrokset kytkimen avulla pienemmiksi niin kierrokset jää normi tyhjäkäynnille. R 100 gs vm. 90.
- Ismo Vaara
- Viestit: 2063
- Liittynyt: 20 Helmi 2006 11:16
- Paikkakunta: Mäntsälä
- Viesti:
Re: R 100gs
Pura, putsaa ja kokoa kaasarit, säädä vakioarvoihin. Varmista että vaijereissa on 0,5mm välystä ja ennenkaikkea
varmista kaasarin vivusta(ei ohjaustangon), että "ryyppy" on aina pois päältä.
Varmista myös mahdolliset ilmavuodot ruiskuttamalla starttipilottia kaasareiden päälle. Jos kierrokset nousevat, on ilmavuoto.
Näitä aluksi. Kysele lisää jos ei auttanut.
varmista kaasarin vivusta(ei ohjaustangon), että "ryyppy" on aina pois päältä.
Varmista myös mahdolliset ilmavuodot ruiskuttamalla starttipilottia kaasareiden päälle. Jos kierrokset nousevat, on ilmavuoto.
Näitä aluksi. Kysele lisää jos ei auttanut.
http://www.boxer-osat.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-
Re: R 100gs
Moi. Mulla tuohon oli vikana löystyneet kaasuläppien ruuvit. Eli toisen puolen läppä ei aina mennyt täysin kiinni. Sivuoireina paukutusta ja räkimistä varsinki moottorijarrutuksissa.
-Ile-
-Ile-
Re: R 100gs
Minulla oli samaa oiretta gessussa. Vika korjaantui herkistämällä mekaaninen ennakonsäätö ja samalla vaihdettiin hall anturi. Ennakko ei säätynyt kierrosten mukaan kuten kuuluisi. Myös liian pienet imuventtiilien välykset voi aiheuttaa kyseisiä oireita. Kannattaa kysellä Reijo myllymaa Ky Hämeenlinnasta.