K 1100 LT:n keulaöljyt
K 1100 LT:n keulaöljyt
Hommasin n. 100 tuhatta ajetun K 1100 LT:n. Takana on Öhlins ja se on erinomainen. Ongelma on siinä, että kun takaiskunvaimennus on kunnossa, niin ongelmat siirtyvät eteen. Ainakin tässä yksilössä toinen putki falskaa ja aion ottaa etupään auki ja vaihtaa stefat sekä öljyt. Onko nyt suosituksia öljyksi? Manuaalihan suosittelee Esso Comfort-öljyä, joka on viskositeetiltaan 10 W. En oikein pidä vellovasta etupäästä a´la 2 v-boxerit joten onko kenelläkään vinkkiä tässä asiassa?
Minulla tuli sama ongelma edellisen pyörän ( K 100 RS 16v) kanssa kun laitoin Öhlinsin taakse. Etupää oli ihan eri paria. Laitoin eteen Progressive Suspension INC valmistamat prokressiiviset jouset (R.Myllymaa toimitti) ja monen kokeilun jälkeen Motorex SAE 15 keulaöljyt ja oli mielestäni tosi hyvä yhdistelmä ja samoilla hiluilla pyörä liikkuu edelleen seuraavalla omistajalla.
Toki pitää ottaa huomioon että ajotyylini lähentelee (ystävien ja omaisten mielestä) kriminaalista.
Mielestäni omat jouset edessä ei pysy Öhlinsin matkassa. Mutta nämä on näitä ikuisuuskysymyksiä, toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä, joku jopa molemmista.
T:Kulkuri
Toki pitää ottaa huomioon että ajotyylini lähentelee (ystävien ja omaisten mielestä) kriminaalista.
Mielestäni omat jouset edessä ei pysy Öhlinsin matkassa. Mutta nämä on näitä ikuisuuskysymyksiä, toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä, joku jopa molemmista.
T:Kulkuri