Kanta-Häme – Ajelu Vääksyn venesatamaan
27.06.2026 @ 14:00 - 18:00
Lauantaina 27.6 Kanta-Hämeen bemaristit ajelevat Vääksyn venesatamaan
Majakkapaviljonkiin kahvittelemaan.
Matka ajellaan pääsääntöisesti pienempiä päälystettyjä teitä pitkin.
Kerho tarjoaa osallistujille Kahvi/tee ja munkin jäsenkorttia vastaan.
Lähtö ajelulle 27.6 klo. 14.00 Neste Turenki ( Koulutie 1 Turenki ).
Pyritään olemaan lähtöpaikalla hyvissä ajoin pyörät tankattuina.
